Webbaserat MPS-system i tre olika nivåer
Prosmart är ett affärssystem som förändras i synk med din verksamhet. Vi sätter ihop de program du behöver – resultatet är ett unikt affärssystem helt anpassat efter dina behov. Med tiden kan vi både lägga till och ta bort funktioner. Allt du behöver, helt utan överflödiga moment. För att göra det enkelt för dig att komma igång med Prosmart har vi paketerat vårt affärssystem i tre olika paket. Paketen Start, Smart och Sync utgör våra mest populära lösningar för tillverkande företag.
Prosmart Start är en utmärkt början och ett MPS-system (Material- och planeringssystem) som fungerar för de allra flesta företag. Gränssnittet är avskalat och lättanvänt. Du får tillgång till nödvändiga funktioner direkt, från lagersaldo, transaktioner och lagervärde till offerter och fakturering. Redan i detta paket finns således stöd för att hålla ordning på viktiga delar av din produktion. Prosmart Start fungerar också bra som tidredovisningssystem vilket ger er bra översikt och kontroll över tidsåtgången och kostnaden för olika moment.
Om du vill ta din verksamhet vidare och dessutom vill ha full koll på hela kedjan från verksamhet till lönsamhet, så är Prosmart Smart paketet för dig. Prosmart Smart är speciellt anpassat för tillverkande industrier som ännu inte har behovet av ett stort och automatiserat affärssystem. Allt är inkluderat, från lönsamhetsanalys, produktionsplanering och täckningsbidrag till efterkalkyler, leveranstidsbevakning och tidredovisningssystem.
För dig som vill ha total kontroll och automatisera din processer, så är Prosmart Sync ett perfekt val. Det är också ett tryggt val för dig som ännu vet vilka behov du har. Prosmart Sync är vårt mest omfattande paket och är utvecklat för företag som behöver automatisera så mycket som möjligt. Med Prosmart Sync får du inte bara tillverknings- och inköpsförslag i rätt tid, du kan också läsa in och bekräfta beställningar, integrera tidredovisningssystemet med ert lönesystem. Tidredovisningssystemet i Prosmart Sync är dessutom en nyckelfunktion för att registrera arbetstid, följa upp projekt och optimera flöden. Framförallt för du dina kunder och leverantörer närmare. De är därmed ständigt uppdaterade på vad som händer i din produktion.