Det bästa med Prosmart är supporten!

Vid foten av mäktiga Storforsen i Norrland tillverkas sedan 1999 Delikatessfabrikens kalla såser. Sortimentet har idag växt till 16 olika produkter som främst säljs via återförsäljare i norra Sverige. Men även i södra Sverige har man fått upp ögonen för de norrländska såserna, vilket ses som ett väldigt högt betyg från huvudkontoret i Vidsel.

Valet av affärssystem föll på Prosmart efter tips från Hogia, där integrationen mellan order, fakturering och statistik i Prosmart funkar väldigt bra tillsammans med redovisningsdelen som Hogia tar hand om.

– Det var faktiskt Hogia som fick oss att välja Prosmart. De hade då inlett ett samarbete med Prosmart och integrationen mellan dessa system var precis vad vi behövde, säger Lena.

Samarbetet med Prosmart har fungerat väldigt väl hittills och det är framförallt supporten och enkelheten i de funktioner som Delikatessfabriken behöver som är de avgörande faktorerna för att allt ska rulla på i behaglig takt. På frågan om vad de gillar mest med Prosmart svarar Evelina och Lena i mun på varandra:

– Supporten! Albin gillar vi mest!! Vi har ju tillsammans med Prosmart varit med och utformat det affärssystem som vi använder idag. Och det är framförallt enkelheten i programmet som vi gillar.

De viktigaste funktionerna i Prosmart för Delikatessfabriken är order, fakturering och statistik.

– Dessa delar blir verkligen enkelt att hantera med Prosmart, förklarar Evelina.

Boka demo